خبرگزاری کار ایران

در شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی مطرح شد؛

نتایج مثبت سفر معاون رئیس‌جمهور در زمینه آب و محیط‌زیست اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۸۵۷

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با ارایه گزارشی از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت در موضوع اجرای مصوبات توسعه صادرات استان و بررسی پیشنهادهای کمیته‌کارشناسی‌در موضوع مسایل و مشکلات‌امورمالیاتی‌ فعالان‌اقتصادی‌ برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار و رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در این جلسه  به سفر معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرا و معاونین رئیس جمهور به اصفهان اشاره کرد و گفت: در این سفر مسایل و مشکلات‌استان به خوبی به کابینه دولت منتقل و مقررشد مسایل استان به صورت ویژه در کابینه دولت مطرح شود.

زرگرپور افزود: در این سفر با پیگیری هایی که قبل از سفر صورت گرفته بود و همچنین در جلسات خوبی که در این سفر برگزار شد، مصوبات آبی خوبی صورت گرفت و بطور کلی نتایج سفر در خصوص آب و محیط زیست اصفهان بسیار خوب بود.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه مسایل مربوط به آب اصفهان در بالاترین سطح بررسی شد، گفت: بسیاری از مسایل و ابهامات مربوط به مشکلات و مصوبات آبی استان برطرف شد.

وی اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان یکی از طرح های مهمی است که با جدیت در حال پیگیری است.

استانداراصفهان با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی باید با اداره کل فرودگاه استان همکاری لازم را داشته باشد، گفت:هیات فرانسوی در حال پیگیری اقدامات فنی در این خصوص است .

وی فرودگاه اصفهان را فرودگاه معین مهر آباد تهران دانست و گفت:فرودگاه اصفهان نیاز به سرمایه‌گذاری و توسعه دارد و بخش خصوصی می تواند در این زمینه  پیشرو باشد.

وی به عدم تناسب سیستم حمل و نقل داخلی (ریلی و هوایی) و بین المللی با نیاز و جایگاه استان اشاره کرد و افزود: راه کار حل این مشکل بهره برداری کامل از کارگو ترمینال است که باید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، استانداری و ادارات کل فرودگاه ها و گمرکات استان صورت گیرد.

آمادگی اتاق بازرگانی برای ساخت CIP فرودگاه اصفهان
سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فعالیت های اتاق در راستای حل مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی گفت: حضور وزیر اقتصاد و دارایی در اتاق اصفهان باعث شد که مسایل و مشکلات اقتصاد استان به وی و معاونینشان  منتقل یابد .

وی گفت:اتاق بازرگانی اصفهان آمادگی خود را برای  ساخت CIP فرودگاه اصفهان اعلام کرده است ولی هنوز مقدمات واگذاری زمین به این پروژه انجام نشده است .

وی با اشاره به ساخت کارگو ترمینال اصفهان و فعال نبودن آن گفت:اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهادهای خود را برای راه اندازی این مجموعه به فرودگاه ارایه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز