خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سلماس در گفت وگو با ایلنا:

پیروزی ترامپ نتیجه بی‌اعتمادی مردم آمریکا به دموکرات‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۶۶۲

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: رأی مردم آمریکا به ترامپ این پیام مهم را داشت که مردم این کشور نسبت به سیاست های دموکرات ها در عرصه داخلی و خارجی بی اعتماد بودند.

شهروز برزگر کلشانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سلماس، گفت: نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد که مردم این کشور نسبت به سیاست های دموکرات ها در عرصه داخلی و خارجی بی‌اعتماد بودند، همچنین نتایج این انتخابات نشان داد که مردم به دنبال تغییر سیاست ها در این کشور هستند.

برزگر ، با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: ترامپ در مناظره‌های انتخاباتی خود، وضعیت موجود آمریکا را بیان کرد و به نظر من رأی مردم این کشور به حقایق کنونی ایالات متحده بود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رأی مردم آمریکا به ترامپ دو پیام بسیار مهم داشت، نکته نخست این بود که مردم این کشور نسبت به سیاست های دموکرات ها در عرصه داخلی و خارجی بی اعتماد بودند، همچنین نتایج این انتخابات نشان داد که مردم به دنبال تغییر سیاست ها در این کشور هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی نمی توان برنامه و اهداف و سیاست های جمهوری خواهان در چهار سال آینده را پیش بینی کرد، اما امیدواریم که ترامپ به گفته ها و وعده های خود در تمام عرصه ها عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز