خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری استان البرز مطرح کرد:

فعالیت وکلای کشور تحت تاثیر تصویب لایحه جامع وکالت/ ارائه 5 هزار مورد خدمات مشاوره رایگان قضایی در البرز

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۲۶

رئیس‌کانون وکلای دادگستری استان البرز با انتقاد از روند نهایی شدن تصویب لایحه جامع وکالت در مجلس گفت: فعالیت وکلای کشور، در حال حاضر تحت تاثیر تصویب لایحه جامع وکالت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا در البرز، جعفر رضازاده، امروز، در بیست و هفتمین همایش اتحادیه کانون های سراسری وکلای دادگستری ایران در کرج، با بیان این که تصویب لایحه جامع وکالت، در حال حاضر، چالش اصلی وکلای کشور است افزود: لایحه جامع وکالت، تمام فعالیت ها و تلاش های کانون وکلای دادگستری را تحت تاثیر قرارداده و سایه آن به قدری سنگین است که بخشی ازامورکانون ها را مختل کرده است.

وی در ادامه با بیان این که تصویب این لایحه در مجلس، باعث دلسردی و انفعال وکلای کشور شده است گفت: با تصویب این لایحه، تمام ساختارهای این کانون فروخواهد ریخت و تمام تلاش همکاران بی ارزش می شود.

رضا زاده، در ادامه این همایش، با بیان این که، در حال حاضر، 1800 وکیل و کارآموز عضو کانون وکلای داگستری کشور هستند خاطرنشان کرد: درطول 5 سال گذشته، 442 کارآموز وکالت در این استان، به نحو مطلوبی، آموزش دیده اند و تحویل جامعه وکالت کشور، شده اند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی مجتمع های قضایی شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ و ماهدشت در البرز گفت: در زمینه وکالت تسخیری، از ابتدای سال تاکنون 350 وکیل تسخیری از سوی این کانون، به محاکم قضایی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای حمایت از قشرهای کم بضاعت مالی، 5 هزارمورد خدمات مشاوره رایگان قضایی در این استان ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز