خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

توسعه بدون حضور رسانه ها امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۲۰

استاندارگیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه گفت: توسعه بدون حضور رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تهران در جمع خبرنگاران افزود: هر جا توسعه‌ای وجود دارد، در کنارش بایستی حضور رسانه ها و خبرنگاران وجود داشته باشد .

وی اظهار کرد: طی سه سال و اندی اخیر، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و خبرنگاران در کنار ما بودند که امیدواریم که این حضور قوی همراه با نگاهی که دارند، منجر به توسعه و آبادانی هر چه بیشتر استان شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران هم خوبی‌ها را می‌بییند و هم نقد می‌کنند که اگر جایی نقدی سازنده باشد، استقبال می کنیم.

نجفی با اشاره به رتبه اول فضای کسب و کار گیلان در کشور در فصل‌های مختلف طی چند سال اخیر گفت: رسانه‌ها، نشریات، مطبوعات، مسئولان خبرگزاری ها و خبرنگان تاکنون نقش موثری در بخش‌های مختلف در استان از جمله فضای کسب و کار گیلان داشته اند.

استاندارگیلان در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران استان گفت: کمک برای بیمه تکمیلی خبرنگاران نیز امسال تداوم می یابد.

در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه ای نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با همکاری خانه مطبوعات گیلان دایر شده که مطبوعات استان در این غرفه حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، شنبه گذشته با سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی افتتاح شد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور 900 رسانه در قالب 620 غرفه، از 14 تا 21 آبان ماه جاری از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با شعار شفافیت، صداقت برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز