خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی استان‌البرز از کشف 169 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، سردار کامرانی صالح با بیان این مطلب گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز مشخص شد اعضای یک باند فعال در امر تهیه و فروش مواد مخدر قرار است یک محموله‌ مواد مخدر را توسط دو دستگاه تریلی از یکی از استان‌های شرقی کشور به تهران و البرز منتقل کنند.

وی افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مأموران به محورهای مواصلاتی «یزد- تهران» اعزام و محور مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند و در ‌‌نهایت تریلی‌های مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور 99 کیلوگرم حشیش و 70 ‌گرم هروئین کشف کردند، خاطرنشان کرد: در این‌باره چهار سوداگر مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از کشف 70 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در عملیات دیگری خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه گلشهر، ماموران پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

سردار کامرانی‌صالح متذکر شد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد این افراد به‌تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از شرق کشور تهیه و در مخفیگاه مذکور دپو کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و پس از ورود به مخفیگاه متهمان، از یک دستگاه خودرو پراید که داخل پارکینگ پارک شده بود، تعداد هفت بسته بزرگ تریاک به وزن 70 کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به دستگیری دو متهم در این‌باره گفت: مواد مکشوفه همراه دو دستگاه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و همراه پرونده تشکیل شده این متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر : ۴۲۲۱۸۳