خبرگزاری کار ایران

عطاپور خبر داد:

حمایت جدی استانداری آذربایجان‌غربی از فعالیت‌های فرهنگی در سکونتگاه‌های غیررسمی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: استانداری حمایت جدی از فعالیت‌های فرهنگی در سکونتگاه‌های غیررسمی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، هوشنگ عطاپور در دیدار احد هوشمند سرپرست جدید حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: یکی از اقدامات دولت توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ است و در این زمینه استانداری حمایت جدی از فعالیت های فرهنگی مورد نیاز جامعه به ویژه فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در سکونتگاه های غیررسمی می کند.

وی اظهار کرد: بسیاری از استعدادهای هنری و ورزشی نهفته در مناطق حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند که باید با ایجاد فضاهای مناسب و برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع این افراد را کشف و به جامعه معرفی کنیم.

احد هوشمند سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان سیاست ها و اهداف حوزه هنری گفت: عزم جدی بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مقابله با تهدیدهای فرهنگی داریم و توجه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و حمایت از اصول و ارزش های دینی با ابزار هنر را از جمله وظایف مهم خود می دانیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر و ادب دارد، اضافه کرد: حوزه هنری استان می تواند با همکاری دستگاه های فرهنگی و هنری استان و استانداری آذرایجان غربی بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی استان را با استفاده از زبان و گفتار ماندگار و زیبای هنر برطرف کند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، دو طرف بر افزایش همکاری ها در زمینه ی رسیدن به اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

کد خبر : ۴۱۷۴۴۳