خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مجلس زمینه امنیت شغلی در فضای مجازی را فراهم کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مجلس زمینه امنیت شغلی در فضای مجازی را فراهم کنند تا در سایه این اتفاق شاهد تحول در اشتغال کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمود واعظی در نشست طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، افزود: در کشور نهضت تولید محتوا و تولید در حوزه "آی‌تی" و "آی‌سی‌تی" به صورت عملی شکل گرفته است.

وی افزود: امروزه در کشور فضای مجازی جای خودش را به اندازه فضای حقیقی باز کرده است و این امر سبب می‌شود تا فضای فروش نیز در این حوزه به خوبی فراهم شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه با طرح این پرسش که آیا به اندازه گسترش فضای مجازی، قوانین مورد نیاز حمایتی برای فعالان این مشاغل وجود دارد؟، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمینه امنیت شغلی در فضای مجازی را فراهم کنند تا در سایه این اتفاق شاهد تحول در اشتغال کشور باشیم.

وی افزود:  بخش خصوصی طی یک سال آینده قرار است 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند که 4 هزار شغل مستقیم و دو برابر آن شغل غیر مستقیم به وجود می‌آورند.

واعظی با بیان اینکه رونق کسب و کار به سود همه می‌انجامد، عنوان کرد: هنگامی که کسب و کار رونق پیدا کند همه سود می‌برند.

وی افزود: مسئولان استان هم با انگیزه کار را دنبال می‌کند که می‌توان امیدوار بود که اقدامات با قوت بیشتر به جلو پیش برود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انگیزه خوبی در استان در جهت استفاده از فرصت‌های ایجاد شده وجود دارد که ضرورت دارد با همکاری مسئولان استانی و همچنین نمایندگان گام‌های خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

کد خبر : ۴۱۵۳۴۲