خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد؛

اختصاص پنج میلیارد دلار وام از دولت روسیه برای ساخت راه آهن رشت- قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۰۰۶

تاکنون لیست فراکسیون امید اعلام نشده و ۱۷ نفر از فراکسیون ولایت و ۱۳ نفر از فراکسیون رهروان لیست خود را ارائه داده اند که پیشنهاد ما دکتر لاریجانی بعنوان رئیس فراکسیون شورای عالی است.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در لنگرود گفت: در تلاش هستیم که راه آهن گیلان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان این مطلب که امسال چهارصد و هفتاد و میلیارد تومان تخصیص یافته است افزود: در قانون اصلاح بودجه،  به دولت اجازه دادیم  پنج میلیارد دلار از دولت روسیه وام بگیرد و از این فرصت استفاده شود تا عملیات اجرایی راه آهن به پایان رسد.

وی افزود: مطالعات راه آهن  رشت به قائم شهر به اتمام رسیده است.

 لاهوتی در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده در زمینه بندر چمخاله گفت:طی نشستی با مدیر عامل سازمان بنادر دریا نوردی کشور با اختصاص نود و پنج میلیارد تومان، عملیات ساخت اسکله، موج شکن، پل ارتباطی حوصله  و محوطه سازی بعهده بنادر کشور است و مابقی کارها با فراخوانی بخش خصوصی انجام خواهدگرفت که جمعاً ۱۵۰ میلیارد تومان برای این بندر هزینه خواهد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث فرودگاه تفریحی گردشگری در چاه و چمخاله بیان داشت:  تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و سرمایه گذار آن آماده  سرمایه گذاری است.

لاهوتی در خصوص تشکیل شورای عالی فراکسیون ها گفت: تاکنون  لیست فراکسیون امید اعلام نشده و ۱۷ نفر از فراکسیون ولایت  و ۱۳ نفر از فراکسیون رهروان لیست خود را ارائه داده اند که پیشنهاد ما دکتر لاریجانی بعنوان رئیس فراکسیون شورای عالی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از اختصاص پانزده میلیارد تومان برای لاین سمت چپ شلمان به لنگرود  در قانون بودجه در نظر گرفته شده است گفت: این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد  و از حجم  سنگین ترافیک شهر لنگرود کاهش خواهد یافت.

  رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین خبر سایت نفتی رودسر گفت: به اتفاق نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت نشستی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز