خبرگزاری کار ایران

عضوحزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

حزب اعتماد ملی از روحانی حمایت می‌کند/ روحانی پیروز قطعی انتخابات 96 است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۳۴۱

عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد این حزب با تمام توان در انتخابات ریاست جمهوری 96 بدون هیچ قید و شرطی از ریاست جمهوری فعلی ایران حمایت می کند.

اسماعیل دوستی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: حزب اعتماد ملی در انتخابات 96 ریاست جمهوری از حجت الاسلام حسن روحانی ریاست جمهوری کنونی ایران بدون هیچ قید و شرطی حمایت می کند.

وی با بیان اینکه ما بر این باوریم تمامی جریان‌های سیاسی در کشور برای توفیق دوچندان ایران در دنیا باید در انتخابات پیشرو از رئیس جمهور کنونی کشور حمایت کنند، اظهار داشت: 2 جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا شایسته است در انتخابات 96 از دکتر روحانی حمایت کرده تا شاهد توفیقات بیشتری در دنیا باشیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: پیش‌بینی ما از انتخابات پیشروی ریاست جمهوری، پیروزی قطعی حجت الاسلام روحانی با آرای بالا خواهد بود و معتقدیم تمامی جریان‌های سیاسی همانند زمانی که از رهبری انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی حمایت کردند اکنون از حجت الاسلام روحانی حمایت کنند.

دوستی تاکید کرد که دکتر روحانی رئیس جمهور ایران می تواند مشکلات کشور را با درایت و تدبیر حل کند و ایران را از گردنه های سخت عبور دهد.

وی گفت: بدون شک ، ریاست جمهوری با رهبری انقلاب هماهنگی های لازم را دارد و عملا نشان داده‌اند که با رهبری انقلاب هماهنگ هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز