خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش تشریح کرد:

جزئیات حادثه دلخراش فوت کودک 5 ساله "بجار بازار" دشتیاری

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۵۸۰

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جزئیات حادثه رخ داده در روستای بجار بازار منطقه دشتیاری را تشریح کرد .

به گزارش ایلنا ، محمد علی عسکری اظهار داشت : متاسفانه در تاریخ 13 شهریور در روستای بجار بازار منطقه دشتیاری ، جمعی از کودکان خردسال در حوالی مدرسه با استفاده از درب آموزشگاه که حصار آن به صورت خودجوش و با مشارکت اهالی ساخته شده ، مشغول بازی بودند که بر اثر ریزش ستون به همراه درب متصل به آن، حادثه دلخراش جان باختن کودک خردسال 5 ساله ای رخ داد و 3 کودک دیگر نیز مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل و به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: به محض اطلاع از حادثه مراتب به اشکال مختلف به منظور کمک رسانی پیگیری شده است .

عسکری خاطر نشان کرد : علی رغم تحقق ردیف توسعه عدالت آموزشی که مصداق ضرورت توسعه فرهنگی به ویژه در عرصه فضاهای آموزشی مورد نیاز است اما تعداد 2 هزار و 682 فضای آموزشی غیر استاندارد در این استان وجود دارد که از این میزان 2 هزار و 203 فضای آموزشی فاقد حصار است .

وی با اشاره به رشد 113 درصدی مشارکت خیرین در سه سال اخیر اظهار کرد: با بهره گیری از تمامی امکانات و فرصت های ایجاد شده تلاش گردیده با اقدامات پیشگیرانه ، مبنی بر شناسایی نقاط آسیب زا تا حد امکان از بروز حوادث احتمالی پیش گیری گردد .

معاون‌توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به همزمانی این حادثه دلخراش با برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز سواحل مکران اظهار داشت : امیدواریم در این همایش با عزمی جدی و نهضتی‌تمام عیار برای مدرسه سازی و بهبود فضاهای آموزشی قدم برداشته شود تا دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم .

روستای بجار بازار از توابع بخش دشتیاری شهرستان چابهار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز