خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه خبر داد:

آماده سازی مدارس منطقه 20 تهران برای سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۳۳

شهردار منطقه 20 از آماده سازی و اجرای فعالیت های عمرانی در 119 مدرسه این منطقه جنوبی شهر تهران برای سال تحصیلی 96-95 خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: مجموعه فعالیت های عمرانی در قالب رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت های ساختمانی برای 119 مدرسه منطقه 20 طبق برنامه زمان بندی انجام شده و تا نیمه شهریور ماه به پایان می رسد.

صفوی با اشاره به اینکه رفع نیازهای عمرانی مراکز آموزشی در قالب طرح حمایت از مدارس و تفاهم نامه مدیریت شهری و آموزش و پرورش است، افزود: ایمن سازی ترافیکی مسیرهای دسترسی به مراکز آموزشی و بهسازی محیط های پیرامونی مدارس نیز در دستور کار مدیریت شهری است که تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید نهایی می شود.

وی ادامه داد: در راستای خدمات رسانی به محدوده حریم و ساکنان روستانشین، 27 مورد از مراکز آموزشی منتخب در روستاهای حاشیه‌ای این منطقه جنوبی هستند که مدارس آنها مورد بهسازی و مرمت قرار گرفته اند.

صفوی به بهسازی و آماده سازی 7 مدرسه استثنایی و 11 مدرسه در محله های محروم اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مراکز آموزشی که شرایط ویژه دارند از دیگر اولویت های مدیریت شهری است که برای تامین شرایط بهینه آموزش پذیران این مراکز انجام می شود.

شهردار منطقه 20 اعتبار هزینه شده بابت فعالیت های عمرانی مدارس را بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: مدارس علاوه بر رفع نیازهای عمرانی، از نظر تجهیزی، فرهنگی و مجموعه اقدامات امورشهری نیز تحت حمایت و رسیدگی هستند تا دانش آموزان در محیطی امن و آرام به تحصیل بپردازند.   

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز