خبرگزاری کار ایران

هروی در گفت وگو با خبرنگاران گفت:

مسابقات ارومیه جز اولویتهای تعیین شده تیم ملی به شمار نمی رود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۲۲۲

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف اولویت اصلی حضور تیم ملی در رقابتهای بین المللی جام صلح و دوستی است.

به گزارش ایلنا، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات ما از مرحله نهم به بعد از فاز عمومی خارج شده و وارد مرحله اختصاصی شدیم.

وی افزود:در حال حاضر بچه‌ها در آمادگی 60 درصد هستند و خداروشکر وضعیت خوبی دارند, اما تا مسابقات جهانی اتریش فرصت داریم تا به اوج آمادگی برسیم.

هروی تصریح کرد:از فدراسیون کاراته بابت مهیا کردن شرایط حضور تیم ملی در مسابقات جام صلح و دوستی تشکر می‌کنم.همچنین باید تشکر ویژه‌ای هم از جواد سلیمی رییس هیات کاراته آذربایجان غربی داشته باشم که میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد.

وی در مورد سطح مسابقات دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام صلح و دوستی گفت:سطح مسابقات خوب بود و تک ستاره هایی در این رقابتها اعم از شاهین آتاموف و آمایوف آذربایجانی، گوگیتا گرجستانی و چند بازیکن مطرح دیگر از ترکیه و سایر کشورها حضور داشتند.

هروی افزود:بازیکنان فارغ از نتیجه مبارزات خوبی را انجام دادند و در دو وزن برگزار شده امروز, هر 4 فینالیست بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مورد اینکه آیا این مسابقات در انتخابی پایانی نفرات نقش دارد یا خیر, گفت: این مسابقات جز اولویتهای تعیین شده تیم ملی به شمار نمی رود.هدف ما از شرکت دراین مسابقات این است که نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و پوشش دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز