خبرگزاری کار ایران

نوبخت در شورای اداری استان آذربایجان غربی:

اگر دولت عقب ماندگی‌های این استان را جبران نکند باید در مقابل مردم پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۴۷

سخنگوی دولت گفت: به قول و وعده های آقای رئیس جمهور و خودمان وفا داریم و اگر نتوانستیم 16 هزار میلیارد تومان پول گندمکاران را پرداخت کنیم بی عرضه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محمدباقر نوبخت امشب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار و مدیران ادارات مختلف برگزار شد، اظهار داشت: در سه سال گذشته در دولت یازدهم تلاش شده تا باری از حجم مشکلات مردم برداشته شود و بر این اساس سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی پول و برنامه کشور خود را متعهد به پاسخگویی به مردم و انتظارات آنان می‌داند.

وی گفت: روشن است که قریب به اتفاق درآمد کشور از دو راه فروش نفت و مالیات تأمین می‌شود اما در بحث فروش نفت دشمن تلاش کرده حجم فروش 2.5 میلیون بشکه‌ای ایران را به زیر یک میلیون بشکه تقلیل دهد تا به سبب آن به کشور آسیب بزند بنابراین اهتمام دولت یازدهم در شروع به کار خود برگرداندن حجم فروش نفت به رقم سابق بود.

نوبخت در ادامه افزود: از شرایط و اوضاع این استان کاملا اطلاع دارم و اقدامات و عملکرد به صورت مداوم رصد می شود.

سخنگوی دولت اینگونه ادامه داد: اگر دولت تدبیر و امید عقب ماندگی های این استان را جبران نکند باید در مقابل مردم پاسخگو باشد.

 وی ادامه داد: توزیع اعتبارات استان باید بالا برود و در حال حاضر استان آذربایجان در ردیف 13 کشور از نظر اختصاص بودجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: در توازن اعتبارات 402 میلیارد تومان اختصاص یافته است و این از بسیاری از استان‌ها بالاتر است و این درست نیست که بگوئیم بودجه فلان استان در فلان استان هزینه شد.

نوبخت در خاتمه سخنان خود گفت: از چند منبع می توان بودجه گرفت و به این استان کمک کرد تا حداقل کمکی به عقب ماندگی ها بشود و پروژه ها را عملیاتی کرد و تقویتی بر برخی از پروژه ها انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز