خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه:

پوریا فیاضی جایی در ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۲۴۷

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از رویه موجود در والیبال و تیم های یکشبه و چندساله انتقاد و آنها را عامل اصلی پرداخت های نجومی که مانع از لژیونر شدن ملی پوشان است قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،احد یوسفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های این فصل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم پس از امضای قرارداد داخلی مشغول آماده سازی مدارک لازم برای ثبت رسمی قراردادهایشان در هیات والیبال آذربایجان غربی هستند و تا کنون حدود 90 درصد مدارک مورد نیاز آماده شده و هفته آینده قرارداد 18 نفر از آنان رسماً به ثبت می‌رسد.

وی افزود: مقرر شده در این فصل از بازی‌های سوپرلیگ والیبال کشور تمام تیم‌ها پس از تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون والیبال اقدام به شرکت در آن کنند اما شهرداری ارومیه نیز همچون بسیاری از تیم‌ها به دلیل رکود حاکم بر اقتصاد کشور، مشکلاتی دارد که به زودی با مساعدت مجموعه مدیریتی شهرداری ارومیه تدابیر لازم برای حل این مشکل اندیشیده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: روشن است که آرامش بازیکنان، مربیان و حتی مدیران باشگاه با همین تسویه حساب به خوبی تأمین می‌شود بنابراین وجود چنین مقرراتی به نفع والیبال کشور است.

یوسفی با اشاره به پشتوانه سازی برای آینده والیبال ارومیه گفت: طبق قرارداد و مذاکراتی که با تراویسا داشته ایم قرار است علاوه بر تیم لیگ برتری شهرداری، این مربی بر 2 تیم جوانان و نوجوانان نیز نظارت داشته باشند تا برای فصول آینده بتوانیم یک پشتوانه قوی داشته باشیم.

وی به موضوع بهرام فرید نیز اشاره و افزود: تا عدم ثبت رسمی قراردادها تمام حرف و حدیث ها در مورد بازیکنان در حد گمانه زنی است ولی باشگاه شهرداری بهرام فرید را یکی از اولویت های جدی خود در نقش دریافت کننده مدنظر دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به فیاضی بازیکن مصدوم فصل قبل خود نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به لیست اعلامی سرمربی تیم و توافقات صورت گرفته با بازیکنان مدنظر ایشان، پوریا فیاضی که یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه و شهردار ارومیه و همچنین هواداران است و با توجه به وضعیت مصدومیت این بازیکن جایی در ترکیب تیم ندارد ضمن اینکه سرمربی تیم با حضور بازیکنی که احتمالا تا نیم فصل قادر به حضور در میادین نخواهد بود موافق نیست؛ با این حال باشگاه شهرداری در صورت بهبود این بازیکن، قطعا برای فصول آینده برای همکاری با این بازیکن تلاشگر را در برنامه های خود خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ادامه داد: با توجه به مشکلات فراوان تیم های شهرستانی بخصوص در زمینه سفر و اسکان درخواستی را به فدراسیون برای برگزاری هفته ای یک بازی ارائه داده ایم تا علاوه بر رقابت های زیباتر در لیگ برتر از آسیب دیدگی های احتمالی برای بازیکنان شهرستانی جلوگیری بعمل آید.

یوسفی با انتقاد از عملکرد کارشناسان و پیشکسوتان والیبال استان گفت: اتفاقی که در سال 93 بعد از انتخاب سرمربی بومی توسط پیشکسوتان و کارشناسان صورت گرفت با چرخشی عجیب از سوی آنان و عدم حمایت از سرمربی بعد از اتفاقات نیم فصل باعث شد برای فعال کردن دوباره تیم کارشناسی باشگاه با افراد غیربومی اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز