خبرگزاری کار ایران

مدیر امور استان‌های ستاد دیه کشور در زنجان:

بیش از 12 هزار زندانی در انتظار کمک خیرین هستند

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۹۱۳

مدیر امور استان‌های ستاد دیه کشور در زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 8 هزار و 500 نفر از زندانیان از طریق ستاد دیه آزاد شدند، گفت: 12 هزار زندانی نیز در این زمینه در انتظار کمک هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس کشانی در جمع خبرنگاران ، گفت: هر سال سنت خیریه جشن گلریزان در سطح کشور و با حضور خیرین برگزار می‌شود.

کشانی ، با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 200 همایش جشن گلریزان در کشور برگزار شد، اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی شده است که به همین تعداد و شاید هم بیشتر چنین مراسمی برگزار شود.

مدیر امور استان‌های ستاد دیه با اشاره به اینکه سال قبل به همت خیرین و کمک نیکوکاران بیش از 8 هزار و 500 نفر از زندان آزاد شدند، گفت: هم اکنون نیز بیش از  12 هزار زندانی در انتظار کمک ‌‎های خیرین هستند.

وی با اشاره به اینکه سال قبل 720 میلیارد تومان بدهی بدهکاران بود، گفت: بخش اعظمی از این مبلغ از محل گذشت تامین شد که تقریبا برابر با 40 درصد بود.

مدیر امور استان‌های ستاد دیه با اشاره به اینکه در جدول فرآیندی نیز بخش قابل توجهی نیز از محل کمک‌های خیرین تامین شد، اضافه کرد: شرایط به گونه‌ای است که 60 تا 70 درصد مربوط به محکومیت‌های مالی است که شامل رسید مالی چک، سفته است.

کشانی با اشاره به اینکه زندانیان نیازمند در بخش نفقه نیز زیاد است، اضافه کرد: در بخش دیات خوشبختانه با تصویب قانونی که در سال 87 درباره قانون بیمه اجباری شخص ثالث صورت گرفت، آمار زندانیان در این بخش کاهش پیدا کرد.

مدیر امور استان‌های ستاد دیه کشور ، اضافه کرد: عمدتا محکومان مربوط به محکومیت مالی و نفقه در زندان‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز