خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان :

لزوم تهیه نقشه راه جهت تعیین نقش فعالان قرانی در عصر ظهور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با طرح این سوال که تا چه اندازه زمینه ظهور امام عصر در کشور فراهم شده است، گفت: لازم است که نقشه راهی جهت تعیین نقش فعالان قرانی در این عصر تهیه شود.

به گزارش خبرنگارایلنا  از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز (30 اردیبهشت) در دومین نشست سراسری روسای هیات مدیره و مدیران عامل اتحادیه های قرانی در دارالقران کریم زنجان اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی با سکانداری مقام معظم رهبری و چشم اندازهایی که به صورت هوشمندانه از سوی ایشان ترسیم شده است، به جلو پیش می رود.

وی با انتقاد از اینکه در فضای تهاجم زده کشور که جوانان تحت تاثیر فضای غرب قرار دارند فعالان قرانی چه رسالتی از خود ایفا می کنند، افزود: برای تعیین جایگاه فعالان قرآنی در عصر ظهور باید نقشه راهی ترسیم شود.

این مقام مسول با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ انتظار در کشور محسوس نیست، گفت: وقتی میهمانی به خانه‌ای دعوت می شود، صاحبخانه با شوق وسایل پذیرایی از میهمان را فراهم می کند.

حجت الاسلام صفی یاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت ولیعصر(عج) است، خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل مردم پیشگامان ظهور حضرت هستند.

وی با طرح این سوال که تا چه اندازه فرهنگ انتظار در جامعه نهادینه شده است، ادامه داد: لوازم و پیش زمینه هایی برای ظهور آن حضرت لازم است تا این پرچم را به دست صاحبان اصلی انقلاب عصر سپرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جامعه قرآنی در تحقق عصر ظهور چه اقداماتی انجام داده است، گفت: معرفت افزایی و شناخت خود واقعی از زمینه‌های آماده‌سازی حکومت ولیعصر است.

وی با بیان اینکه بی‌بصیرتی مردم حادثه عاشورا را رقم زد، افزود: برای ظهور آن حضرت باید حرکت های معرفت افزایی در مسیر قرآن مخاطب ایجاد کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فعالان قرآنی پیشگامان این حرکت مقدس باشند، اظهار کرد: این افراد باید در ترویج محبت واقعی به اهل بیت و امام زمان تلاش کنند.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان ، با تاکید براینکه باید بر مقابله با فتنه‌های آخرالزمانی با تمسک به قرآن آماده باشیم، افزود: براساس نقشه کلان، نگاه هوشیارانه رهبری و افق جمهوری اسلامی خود را برای ظهور آن حضرت آماده کنیم.

کد خبر : ۳۷۲۸۷۵