خبرگزاری کار ایران

هیربد معصومی خبر داد:

مشارکت سرمایه‌گذاران کره‌ای برای ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در البرز

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۶۰

معاون امور عمرانی استانداری‌البرز گفت: سرمایه‌گذاران کره‌ای برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در البرز اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا در البرز، هیربد معصومی با اعلام اینکه این بیمارستان 1000 تختخوابی، به صورت پروژه مگاهاسپیتال در البرز به اجرا درخواهد آمد از افزایش تخت‌های بیمارستانی کرج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با بهره‌برداری  از این بخش‌های جدید در بیمارستان‌های کمالی و شهید رجایی، 22 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی البرز افزوده می‌شود و بیش از 300 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی البرز افزوده می‌شود.

معصومی در ادامه با بیان اینکه توسعه بهداشت و درمان در البرز جزو اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری استان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت بیمارستان 60 تختخوابی شهید رجایی حصارک به متراژ 9 هزار متر مربع در حال انجام است.

وی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار خارجی در بخش توسعه بهداشت و درمان کشور از تمایل کره برای ساخت بیمارستان در البرز خبر داد و گفت: کره برای ساخت بیمارستان  مگاهاسپیتال که بین 1500 تا 2000 تخت دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است اعلام آمادگی کرده است.

معصومی همچنین با اشاره به بهبود فضای جذب سرمایه‌گذاری پس از برجام در البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از برجام هئیت‌های سرمایه‌گذار اروپایی و آسیایی بسیاری به البرز سفر کردند که منجر به انعقاد بیش از 300 میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری در این استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز