خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از هزار کیلو گرم تریاک در شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر دوشنبه شب در دو درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ علاوه بر کشف یک هزار و ۲۱۵ کیلوگرم تریاک، یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اهداف قاچاقچیان برای جابجایی مسلحانه مقادیری مواد مخدر از شهرستان سرباز به ایرانشهر با یک دستگاه خودروی نیسان با خبر شدند.

وی ادامه داد: گروهی از نیروهای انتظامی به منظور شناسایی خودروی قاچاقچیان مسلح به جاده سرباز -ایرانشهر اعزام و شب گذشته در محدوده پل چمنی خودروی نیسان حامل موادمخدر را شناسایی کردند که راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس ضمن فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

وی تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز و درگیری ماموران با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مسلح با‌‌ رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب در نخلستان‌ها متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۸۰ بسته حاوی ۸۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار رحیمی از درگیری مسلحانه دیگری با قاچاقچیان مرگ در استان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی سراوان نیز در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن دستگیری یک قاچاقچی، ۴۰۴ کیلوگرم تریاک را کشف و یک دستگاه تویوتا را نیز توقیف کردند.

ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری و سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

کد خبر : ۳۷۲۱۲۴