خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی:

هیچ مشکلی برای بازگشت مسافران نوروزی از مشهد وجود ندارد

مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه‌ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به این که هیچ مشکلی برای بازگشت مسافران نوروزی از مشهد وجود ندارد، گفت: برای بازگشت مسافران نوروزی از مشهد مقدس در پایان تعطیلات، بیش از هزار و 500 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، جواد وحدتی‌فرد درباره برنامه های کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: دستگاه های عضو کمیته حمل و نقل، همه امکانات و ظرفیت‌ها‌ی خود را آماده کرده اند و پیش‌بینی رشد 10 درصدی در بخش حمل و نقل جاده ای، 10 درصد در بخش ریلی، پنج درصد در بخش هوایی، 10 درصد در اتوبوسرانی داخل شهر مشهد و سه درصد در تاکسیرانی مشهد انجام شده و متناسب با آن برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: 31 مجتمع خدمات رفاهی در طول جاده‌های استان و 38 پایانه و مراکز تجمعی مسافر در خراسان رضوی وجود دارد که از دی ماه تاکنون بازدید شده و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: در بروشورهای متعددی که در سطح استان توزیع می شود، درباره مکان مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و نیز شماره تماس های مسئول نمایندگی‌های امداد خودرو اطلاع رسانی شده است و در این باره با پنج مرکز امداد خودرو برای استقرار در طول جاده‌ها قرارداد منعقد کرده ایم.

وی افزود: از 9 شهر داخل استان، هشت استان بیشترین تقاضای سفر به مشهد  را دارند و برآوردمان این است که جمعه ششم فروردین ماه 95 اوج تقاضا برای بازگشت زائران باشد که تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده است.

وحدتی فرد ادامه داد: هیچ مشکل خاصی برای بازگشت مسافران نوروزی از مشهد مقدس و تهیه بلیت وجود ندارد.

وی با تاکید بر انجام سفرهای برنامه ریزی شده، از مسافران نورزی خواست تا قبل از آغاز سفر، بلیت بازگشت خود را تهیه کنند.

کد خبر : ۳۵۶۲۴۴