خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش

برای حضور در آب‌های آزاد نیازمند افزایش دانش و ارتقاء تجهیزات هستیم

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیاز است برای حضور در آب‌های آزاد و صحنه‌های نظامی و سیاسی دانش و تجهیزات خود را ارتقا دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر دریادار غلامرضا خادم‌بیغم دقایقی پیش در مراسم دانش‌آموختگی دوره ۱۸۵ شهید زارع نعمتی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت بیان کرد: حضور جوانان در نیروهای مسلح نشأت گرفته علاقه‌مندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که در امنیت کامل است، تصریح کرد: کشورهای منطقه به واسطه توطئه‌های استکبار ناامن شده‌اند.

خادم‌بیغم خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار دانست و خاطرنشان کرد: با افتخار در ارتشی خدمت می‌کنیم که فرمانده آن ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به کشوری با ثبات و الگو در منطقه شده و می‌تواند برای خود تصمیم‌گیری کند.

وی با تأکید بر ارتقای روابط سیاسی با کشورهای همسو، بیان داشت: باید بتوانیم فرهنگ غنی اسلامی را به دیگر نقاط برسانیم.

خادم‌بیغم آرامش و آسایش کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا با ایثار جان خود ریشه‌های انقلاب را مستحکم کردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضور و اراده و اخلاص جوانان می‌تواند در سرنوشت و آینده کشور اثرگذار باشد، اذعان داشت: ایمان، شجاعت و دانش از ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی این نیرو را علمی، سیاسی، نظامی و فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: نیاز است برای حضور در آب‌های آزاد و صحنه‌های نظامی و سیاسی دانش و تجهیزات خود را ارتقا دهیم.

کد خبر : ۳۵۴۴۹۱