خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهردار منطقه ۲۰ :

5 پروژه فرهنگی در جنوب‌تهران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۶۴

معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 20 از اتمام عملیات عمرانی 5 پروژه فرهنگی در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در جنوب استان تهران، ابراهیم بابازاده با بیان این مطلب گفت: 5 پروژه فرهنگی با حجم عملیات 6 هزار و 500 مترمربع از سوی معاونت عمران در این منطقه جنوبی به مرحله اجرا رسیده و برای بهره برداری در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

بابازاده به اعتبار 12.5 میلیارد تومانی این 5 پروژه اشاره کرد و افزود: شبستان امام خمینی، مسجد ساجدین، بازسازی آرامگاه جهان پهلوان تختی، سراهای محله بهشتی، عباس آباد از جمله پروژه های فرهنگی در سال جاری بوده است که عملیات عمرانی آن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه مجموعه فرهنگی برج طغرل با پیشرفت 60 درصدی طبق برنامه زمان بندی شده از سوی معاونت فنی عمران شهرداری تهران در حال اجراست، گفت: این پروژه ملی و فرامنطقه ای با زیربنای 32 هزار مترمربع در محیطی به مساحت 4 هکتار با اعتبار اختصاصی شهرداری تهران بالغ بر یک صد میلیارد تومان نیز در جریان است.

معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 20 یادآور شد: با توجه به رویکرد اجتماعی شهرداری تهران و توسعه فعالیت های فرهنگی، احداث پروژه های فرهنگی در یک دهه گذشته روند صعودی داشته است.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز