خبرگزاری کار ایران

با معرفی لیست انتخاباتی در سه استان؛

لیست اصلاح‌طلبان بیست و سه نفره شد

در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد، چهره‌های اصلاح‌طلب برای ورود به لیست‌های انتخاباتی تقریبا مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از آنکه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در مشهد و اصفهان اعلام شد، روز شنبه نیز برخی دیگر از نامزدهای اصلاح‌طلب در حوزه‌های انتخابیه‌های مختلف در آذربایجان شرقی و یزد و اصفهان اعلام شدند.

آذربایجان شرقی و تبریز

در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی پیش از این حضور مسعود پزشکیان به عنوان سرلیست و میرعلی اصغر الموسوی به عنوان نامزدهای اصلی جریان اصلاحات قطعی به نظر می‌رسید.

به این ترتیب روز گذشته حجت‌الاسلام عباس عباس‌زاده، محمدرضا اسلامی، زهرا ساعی و شهاب‌الدین بی‌مقدار نیز به عنوان دیگر نامزدهای حوزه انتخابیه تبریز، لیست اصلاح‌طلبان را تکمیل کردند.

استان یزد

همچنین  اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در یزد پس از چندین جلسه بحث و بررسی نهایتا به اجماع رسیده و کاندیداهای خود در حوزه‌های انتخابیه استان یزد را معرفی کردند. به این ترتیب مهندس سیدابوالفضل موسوی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در یزد و اشکذر و کمال دهقانی به عنوان نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در تفت و میبد و محمدرضا تابش به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان در اردکان وارد رقابت‌های انتخاباتی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت فعلا در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم از کاندیدایی حمایت نکرده‌اند.

استان اصفهان

همچنین در اصفهان نیز بعد از معرفی نامزدهای شهر اصفهان در هفته گذشته، در برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه نامزدهای اصلاح‌طلبان معرفی شدند.

در حوزه انتخابیه اردستان، رمضانی و در حوزه انتخابیه شهرضا، شجاعی و در حوزه انتخابیه فریدن، شریفی به عنوان نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۹۴ حضور خواهند داشت.

در نه حوزه دیگر استان هنوز نامزدی از سوی اصلاح‌طلبان معرفی نشده است.

کد خبر : ۳۴۷۱۱۲