خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور در جمع کارگران آتش‌نشانی:

دبیرکل خانه‌کارگر در مجلس برای کارگران سنگ‌تمام گذاشته است/ دولت‌هــا نباید به کارگران با چشم حقارت نگاه کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۲۴

نماینده مردم ارومیه درجمع آتش‌نشــانان ارومیه گفت: اگر کارگران متعهد و یک‌دل نشــوند و در این انتخابات پیــش‌رو حداقل 10 نماینده در مجلس نداشته باشند قطعا بازنده میدان خواهند بود.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور که در ســالن اجتماعات خانه‌کارگر استان آذربایجان‌غربی ســخن می‌گفت، اظهار کرد: فراکســیون‌کارگری و در رأس آن علیرضا محجوب دبیرکل خانه‌کارگر در مجلس شــورای اسلامی برای کارگران ســنگ‌تمام گذاشته اســت.

وی اظهارداشت: متاسفانه جامعه 45درصدی کارگران‌ایران فقط یک نماینده از جنس خود دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، کارگــران را عنصر اصلی و پایه و پشــتیبان نظــام توصیف کرد و گفت: اگــر تولید نباشــد دولت مفهومی نــدارد و امروز دولت‌هــا نباید به کارگران با چشــم حقارت نگاه کنند.

قاضی‌پــور اظهارداشت: نماینده کارگران از دولت‌مردان ســفر خارجی، ماشین‌های لوکس و غیره نخواست بلکه به چالش‌ها و مشکلات معیشــتی و رفاهی و امنیت شغلی کارگران پرداخت.

وی تصریح کرد: 4راه‌حل برای پرداخت مطالبات به دولت پیشــنهاد کرده‌ام. 1- فروش نفــت‌وگاز 2- واگــذاری‌کارخانجات 3-واگــذاری امالک‌دولتی 4-طلب‌هایی که خارج از کشور دارند به سازمان تامین‌اجتماعی واگذار کنند.

نایب‌رئیس فراکسیون‌کارگری اظهارداشت: کسانی که برای کارگران تصمیم می‌گیرند یک شب نگهبانی نداده‌اند و از الام و دردهای جامعه‌کارگری و از عدم امنیت شــغلی کارگران بی‌اطلاع هستند و این درحالی اســت که نهاد کارگری به نام خانه کارگر باید بر سرنوشــت کارگران تصمیم‌ســازی و تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز