خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

رد صلاحیت مجدد همه کاندیداهای اصلاح‌طلب استان البرز/ صلاحیت رئیس بانک‌مرکزی دولت‌احمدی‌نژاد رد شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۰۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان‌البرز از تایید صلاحیت 37 نفر کاندیدای حوزه انتخابیه این استان‌ در مرحله‌دوم رسیدگی به شکایات و بررسی مجدد صلاحیت‌ها توسط شورای‌نگهبان خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، توکل لطفی به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: از این تعداد تایید صلاحیت شده 31 نفر در کرج و 6 نفر در  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ احراز شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه بین رد صلاحیت‌شدگان، 2 نفر در مراحل اولیه بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و نظارت استان از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ  تایید شده بودند، افزود: نام "محمود بهمنی" رئیس اسبق بانک‌مرکزی دولت‌دهم علیرغم تایید در مراحل اولیه بررسی صلاحیت‌ها، بین رد صلاحیت‌شدگان در این مرحله به چشم می‌خورد.

پیش از این برخی کاندیداهای اصلاح‌طلب استان در تماس‌هایی جداگانه با خبرنگار ایلنا در کرج، از رد صلاحیت مجدد خود توسط شورای‌نگهبان خبر داده بودند که حسن صادقی از اعضای شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات استان و از کاندیداهای اصلاح‌طلب این دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه البرز، ضمن تایید این خبر، به نمایندگی از شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات البرز، رسما و از یک موضع واحد از رد صلاحیت مجدد تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلب استان خبر داد.

در استان البرز چهره‌های مطرحی همچون خلیلی اردکانی، سیدعلی میرباقری، حسن صادقی، منوچهر اتابکی و علی(سامان) بختیاری به عنوان کاندیداهای اصلاح‌طلب از این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند که در این مرحله نیز صلاحیت‌شان توسط شورای‌نگهبان احراز نشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز