خبرگزاری کار ایران

جشنواره فجر به اصفهان می آید

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۰۹۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر از ١٦ تا ٢٥ بهمن ماه به مدت ١٠ روز در سینماهای اصفهان اکران می‌شود.

وی افزود: در این مدت فیلم‌هایی از بخش سودای سیمرغ و نگاه نو در سینماهای ساحل، سپاهان، خانواده و فرشچیان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیرامون نهادهای حامی اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در اصفهان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری حوزه هنری، شورای شهر، شهرداری و اتاق بازرگانی اقدام به برگزاری و اکران جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان نموده است.

ارزانی گفت: ٣٠٠ میلیون تومان هزینه برای اکران این فیلم‎ها در ٣ سانس طی ١٠ روز در اصفهان نیاز بود و در نهایت با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اصفهان و همکاری سه نهاد حوزه هنری، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان این اتفاق میسر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: این فیلم‎ها از ١٦ تا ٢٥ بهمن ماه هر روز در ٣ سانس ٤، ٦ و ٨ عصر به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است احتمال تغییر در برنامه‍‌ اکران فیلم‌ها نیز وجود دارد که هرگونه تغییر در این برنامه متعاقبا اعلام خواهد ش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز