خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تهران در مسابقات کشوری سبک کیوکوشین ماتسوشیما

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۳۴۰

مسابقات کشوری سبک کیوکوشین ماتسوشیما بمنظور انتخابی مسابقات جهانی ژاپن روز جمعه 9 بهمن در سالن ورزشی تختی شاهین شهر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این مسابقات با حضور 175 کاراته کار از 15 استان در دو رشته کاتا و کومیته برگزار گردید، در مجموع تیم تهران اول شد ،فارس در رده دوم قرار گرفت، اصفهان و خراسان هم مشترکا سوم شدند .

در کاتا رده سنی بزرگسال، عباسعلی محمدی  از اصفهان مقام اول ، سید خسرو مدنی از مازندران مقام دوم، احمد رفیعی از اصفهان و مجید یعقوبی از فارس مقام سوم را بدست آوردند.

در کاتا رده سنی بزرگسالان: عبدالله نیکبختی از فارس اول ، محمد فریدونی از فارس دوم ، نوید شاکرین از اصفهان و احمد رضا میری از فارس سوم شدند.

در بخش کومیته/

در وزن 75-کیلوگرم: مجید غفاری از تهران اول، محمد نظری از اصفهان دوم ، حمید رضا توانگر  از اصفهان و اصغر جباری از تهران سوم شدند.

در وزن 85-کیلوگرم: مهرداد رمضانی، حسین اشرفی ، مجید نسبی وحمید رضا رزمی همگی از تهران مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.

در وزن 85+کیلوگرم: علی اورعی از خراسان اول ، سجاد مهاجری از خراسان دوم ، مجتبی دژ پسند از مازندران و نوید لطفی از تهران سوم شدند.

همچنین  کاپ اخلاق به تیم مازندران  به پاس رعایت اصول جوانمردی اهدا شد.

احمد فرهادی ، ایرج نوروزی، علی عسگری ، سید خسرو مدنی و احمد خسروی بعنوان داوران برتر معرفی شدند.

در حاشیه این مسابقات استاژ و ارتقای درجه داوری  طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

تیم تهران با عنوان ثامن الحجج کرمان در این مسابقات شرکت کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز