خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

نگذارید افرادی که روحیه‌آمریکایی دارند به مجلس‌خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۸۰

امام‌جمعه اصفهان گفت: نگذارید افرادی که روحیه‌ آمریکایی دارند به مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اصفهان در همایش فرهنگی، عقیدتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور مدیران بنیاد مسکن استان و شهرستان‌های استان‌اصفهان برگزار شد با اشاره به روایت امیرالمومنین(ع) گفت: انتخاب بهترین افراد برای امور اجرایی، ادارات، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی واجب است و طبق فرمایش امام‌علی(ع) انتخاب غیر اصلح خیانت به خدا، رسول خدا و جمیع مسلمین است.

وی انتخاب بهترین‌ها میان نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را طبق روایت و عقل بسیار مهم دانسته و تاکید کرد: دشمن دنبال نفوذ در کشور است و نفوذی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند یعنی نفوذ کسانی که روحیه آمریکایی داشته و همواره خود را محتاج آمریکا و بیگانگان می‌دانند.

امام جمعه اصفهان ملاک و معیارهای کاندیدای اصلح را برشمرد و گفت: کسانی را انتخاب کنید که آمادگی ایستادگی مقابل دشمن، عدم تکیه و اعتماد به بیگانه و روحیه استکبار ستیزی داشته باشند و نگذارید افرادی که روحیه آمریکایی دارند به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تاسیس بنیاد مسکن را از جانب امام‌خمینی(ره) از برکات انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: باید در ظل عنایات و دعاهای مقام معظم رهبری با قدرت به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با مرتبط دانستن فعالیت‌های بنیاد مسکن با حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات مستضعفین و نیازمندان این کار را داری ارزش فراوان دانست و افزود: اگر انسان بداند این فعالیت‌ها و حل مشکلات مردم چه اجر و پاداشی داشته و آن را توفیقی از سوی خداوند متعال بداند، دیگر پایبند وقت نیست و شب و روز برای حل مشکلی از مردم کار می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به فعالیت‌های مهم بنیاد مسکن در روستاها گفت: طبق فرمایش امام(ره) باید کارها و خدمات اطلاع‌رسانی شود و برای آگاهی مردم از برکات این بنیاد لازم است فعالیت‌هایی اعم از ساخت خانه، راه، آسفالت، جدول‌بندی و…که بنیاد مسکن انجام می‌دهد اطلاع رسانی شود.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به چگونگی سنددار کردن خانه‌های ساخته‌شده توسط بنیاد مسکن و با تأکید بر اینکه گرفتن پول زمین برای سند یک تخلف و شرعا جایز نیست، گفت: با توجه به فرموده امام(ره) گرفتن پول زمین خانه از مستضعفین جایز نیست.

وی در ادامه با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین ترس دشمن از انقلاب‌اسلامی روحیه زیر بار ظلم نرفتن و استکبار ستیزی و استقلال‌طلبی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون سعی در القاء این داشت که استقلال و عدم وابستگی به آنها باعث عقب‌ماندن و عدم پیشرفت خواهد شد اما جمهوری اسلامی خلاف آن را اثبات کرد.

امام‌جمعه اصفهان ادامه داد: کشوری که در ابتدای انقلاب‌اسلامی و جنگ‌تحمیلی حتی به سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین محتاج بود اکنون موشکی با برد ۲۰۰۰ کیلومتر، زیر دریایی و پهباد تولید می‌کند و در غرب آسیا رتبه اول پزشکی را دارا است.

طباطبایی‌نژاد افزود: ایران اسلامی به برکت مجاهدت های صورت گرفته تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و مردم نیز مشاهده کردند جمهوری اسلامی ایران با این همه دشمنی و جنگ و تحریم طی 36 سال گذشته بدون وابستگی چه اندازه پیشرفت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز