خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان‌اصفهان:

اصلاح‌طلبان در اقلیت نیستند/التزام به اسلام برخی رد صلاحیت‌شده‌ها کمتر از ردصلاحیت‌کننده‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۷۶

رییس شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات استان اصفهان گفت: اصلاح‌طلبان در اقلیت نیستند بلکه اصلاح طلبان اکثریت جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدعلی نکوئی در سومین همایش راهبردی اصلاح‌طلبان در دانشگاه‌اصفهان، اظهار کرد: مشکل هسته‌ای که قبلا در این کشور ایجاد شده بود با عقلانیت دولت تدبیر و امید برطرف شد و بابت این مسئله که دولت عقلانیت به حاکمیت رسیده باید خدا را شاکر بود و امیدوارم این دولت دانش و حوصله‌اش روز‌افزون باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات این کشور زیاد است و برطرف‌کردن برخی مشکلات مثل بیکاری و اعتیاد زمان زیادی می‌برد، افزود: پیش روی خود انتخاباتی داریم که متاسفانه با رد صلاحیت گسترده عزیزان و افراد با اخلاص روبرو شده و این افراد با عناوینی رد صلاحیت شده‌اند که واقعا جای تعجب دارد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اشاره به اینکه باور کردنی نیست 60 درصد از داوطلبان رد و یا عدم احراز صلاحیت شوند، ادامه داد: آنچه من می‌دانم این است که التزام به اسلام برخی افراد رد صلاحیت شده اگر از افرادی که آنها را رد صلاحیت کرده‌اند بیشتر نباید قطعا کمتر نیست و این رد صلاحیت گسترده یعنی جامعه ما تا این حد به اسلام التزام ندارد؟ آیا چنین چیزی واقعیت دارد؟

نکوئی تاکید کرد: اصلاح‌طلبی تداوم دارد. در همه لحظه‌ها و شرایط اصلاح‌طلبان حق دارند ثبت‌نام کنند و رای بدهند. این حق هم در قانون‌اساسی، هم در سخنان امام(ره) و هم در سخنان رهبری دیده شده و این حق چیزی نیست که ما به راحتی از آن صرف‌نظر کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتراض اصلاح‌طلبان به معنای مخالفت یا توهین نیست، ادامه داد: اعتراض ما به منزله احقاق‌حق است. ما هدفمند، قانونی و منطقی تلاش می‌کنیم و باید جلسات، گفت‌وگو و سخنرانی‌ها دنبال شود.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان‌اصفهان با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در اقلیت نیستند بلکه اکثریت جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ما به دور از تندروی و با اعتقاد راسخ به راه خود در صحنه می‌مانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز