خبرگزاری کار ایران

به مناسبت توافق برجام انجام شد؛

نواخته‌شدن زنگ جشن پیروزی برجام در مدارس سلماس

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۲۸

مسعود حاجی علیلو افزود: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت‌ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سلماس، جشن اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه، حاصل تلاش گسترده و پایمردی دولت‌مردان و ملت شریف ایران در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و مدیریت ریاست محترم جمهوری ظهر امروز طی مراسمی باشکوهی تحت عنوان مراسم "زنگ اقتدار ملی، عزت‌اسلامی، ایران‌آباد" با حضور فرماندار سلماس و مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌سلماس در آموزشگاه دخترانه حضرت زینب(س)زنگ جشن پیروزی برجام نواخته شد.

فرماندار شهرستان‌سلماس در مراسم نواختن این زنگ ضمن تبریک اجرای برجام و رفع و حذف تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: با تدبیر دولت‌مردان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته ای را به رسمیت شناختند.

مسعود حاجی علیلو افزود: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه زحمت های بی دریغ دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در این پیروزی جای تقدیر دارد گفت: بنده به نمایندگی از مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان‌سلماس از مقام معظم رهبری و دکتر روحانی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سلماس با قدردانی از قدرت دیپلماسی دستگاه سیاسی کشور، افزود: امروز ملت ایران کشورهای استکباری جهان را به پذیرش حق مسلم خود واداشته و اجرای برجام نیز زمینه ساز پیروزی‌های بزرگتر برای ملت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز