خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره):

دولت به مجلسی دانا و توانا نیاز دارد/جامعه از بی‌اخلاقی سیاسی رنج می‌برد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۶۶

همایش بزرگی با محوریت اسلام و توسعه با حضور دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) شب گذشته (24 آذرماه) در تالار هوتو (شهرستان بهشهر ) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با اشاره به اینکه مجلس آینده راه بسیار دشواری در پیش دارد؛ اظهار داشت: جامعه بخاطر گذشته نادرست، کم‌کاری‌ها و ضعف مدیریتی بیش از پیش به مجلسی کارآمد، دانا و توانا نیاز دارد.

حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای سه محور عدالت، آزادی و اخلاق را به عنوان گفتمان پیشنهادی اصلاحات مطرح و اضافه کرد: معنا و لازمه عدالت، توجه به آزادی و مهمتر از همه اخلاق در همه جوانب زندگی به ویژه در عرصه سیاست باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه از بی‌اخلاقی سیاسی رنج می‌برد، ادامه داد: منظور از ارزش‌های اسلامی همان اخلاق است که در راس آن، راستی و درستی است که اگر همه به این گفتمان در جامعه پایبند باشند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

دبیرکل مجمع روحانیون خط امام (ره) گفت: اصلاحات از نظر ما یعنی احیای انقلاب اسلامی و بازگشت به دوران طلایی آن است.

 حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای با بیان اینکه کار دولت در حال حاضر کار پرزحمتی است و به مجلسی دانا و توانا نیاز دارد؛ خاطرنشان کرد: تخصص‌های موردی در اقتصاد و سیاست کافی نیست و حکمت، مسئله موردنیاز همه کسانی است که در مدیریت اجتماعی می‌توانند فعال باشند.

وی تصریح کرد: دروغ، تهمت، افترا، بزرگنمایی و تعریف بیجا به اندازه کافی به جامعه ما آسیب وارد کرد و انسان‌های خائن باید تنبیه و کنار گذاشته شوند و انسان‌های خدمتگذار تشویق شوند اما متاسفانه در جامعه ما وضعی پیش آمده که تمام خدمات دیگران به اسم افرادی که هیچ خدمتی نکردند، تمام شد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام ( ره) به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات به سازوکارهای مناسب، تدابیر موثر و مفید نیاز دارد که یکی از این ساز و کارها احزاب و گروه‌ها هستند که لازمه رسیدن به دموکراسی و کارتشکیلاتی لازمه رسیدن به موفقیت هستند و کسانی که جز این سخن می‌گویند یا تجربه ندارند و یا اهداف دیگری دارند.

حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای با بیان اینکه احزاب باید با مردم صادق باشد و شعارهایی ندهند که اعتقادی به آن ندارند؛ ادامه داد:  فردی را باید به مجلس فرستاد که رفتار و سابقه‌ای در این عرصه داشته باشد و نمی‌توان به افراد بی‌سابقه، تنها به واسطه تبلیغات اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: هدف ما در مجمع نیروهای خط امام (ره) بالابردن سطح آگاهی جامعه است نه پیروزی در انتخابات اما در صورت پرسش، نظرمان را اعلام می‌کنیم.

سیدهادی خامنه‌ای گفت: اتحاد و انسجام کلید همه موفقیت‌هاست و باید با حفظ وحدت و حاکمیت اخلاق اسلامی در صحنه انتخابات حاضر شد چراکه این انتخاب بسیار حساس است از این رو باید فردی دارای تجربه را انتخاب کرد، دیگر فرصتی برای آزمون افراد جدید و ناشناخته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز