خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرآموزان و علاقمندان؛

اولین دوره آموزش عکاسی در بردخون آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۰۸۲

اولین دوره آموزش عکاسی در شهر بردخون با حضور هنرآموزان و علاقه مندان به این رشته آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دیر، در این دوره قریب ۲۰ کارآموز از بخش های بردخون و آبدان حضور دارند که در ۱۲ جلسه و طی سه ماه در این دوره شرکت خواهند کرد.

رئیس انجمن عکاسان بخش بردخون در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اثرگذاری این رشته نوپا که در کمتر از دو قرن باعث تحولات عظیمی در زندگی انسان‌ها و جوامع شده و در انتقال فرهنگ اهمیت خاصی یافته، این ضرورت احساس می‌شد که این رشته به صورت علمی و آکادمیک به دوستدارانش در بخش بردخون آموزش داده شود.

صادق نظری افزود: در همین راستا از استاد حسین فخرایی از اساتید متعهد و خوشنام استان که همواره برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های پربار و موثری را برعهده دارند، دعوت به همکاری کردیم و با عنایت و لطف ویژه ایشان استارت دوره زده شد.

وی تأکید کرد: در این دوره که به صورت تئوری و عملی است اصول اولیه عکاسی، آشنایی با اجزا دوربین و کارکردهای آنها، کادربندی و عکاسی خلاقانه آموزش داده خواهد شد و امیدواریم برون ده مناسبی برای منطقه داشته و شاهد پیشرفت و شکوفایی هنرمندان این دیار در عرصه عکاسی باشیم.

نظری در پایان خاطرنشان ساخت: پس از پایان این دوره، دوره های تخصصی دیگری نیز در مجتمع فرهنگی هنری بردخون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز