خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

خیمه ولایت مطلقه فقیه نباید کوچک شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۰۸

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حاکمیت ولایت مطلقه فقیه برگرفته از احکام الهی است و باید این احکام را پاس داشت.

ایلنا:  نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حاکمیت ولایت مطلقه فقیه برگرفته از احکام الهی است و باید این احکام را پاس داشت.

به گزارش ایلنا  از باشت، "غلامرضا تاج گردون" در حسینیه زنده یاد "محسن کرمی"  گفت: کلام و نفوذ حرف ولایت مطلقه فقیه برای اداره امور کشور حرف اول و آخر باید باشد.

وی با بیان اینکه خمیه ولایت مطلقه فقیه نباید کوچک شود، افزود: امروز دنیای اسلام در زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه جمع شده اند و نباید کاری کرد که خمیه ولایت مطلقه فقیه کوچک شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرکدام از علمای دین خیمه اسلام هستند و خمیه اسلام با علمای دین برپا شده است.

تاج گردون گفت: علمای ما چتر اسلام هستند و این چتر باید بر امت مستقر شوند و خدانکند که این چتر سوراخ و یا کوچک شود.

وی افزود: سینه علمای ما باید گشاده باشد و نباید خوشحال بود از اینکه چتر و یا خیمه اسلام کوچک می شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خمیه اسلام بنا شده و امروز حضرت آیت الله "خامنه ای" این خمیه را برپا نموده و همه باید در زیر این خیمه آرامش داشته باشند.

تاج گردون افزود: ائمه جمعه ما چتر رسول الله هستند و نباید این چتر طوری خم شود که عده ای خیس شوند.

وی تاکید کرد: اگر چتر اسلام طوری شود که جوانان ما نتوانند زیر آن بایستند قطعاً زیر چتر دیگری به غیر از چتر اسلام می روند و این دغدغه همه ماست.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با ظاهر و ریا نمی شود حکم ولایت فقیه را در جامعه ساری و جاری کرد ، بیان داشت: حسین (ع) برای این شهید شد که خیمه و چتر ولایت باز باشد و ولایت مطلقه فقیه حاکم باشد.

تاجگردون با بیان اینکه اگر ولایت مطلقه فقیه را درک کردیم و درک کردند حسینی هستیم و هستند، افزود: تعلق خاطر ما به ولایت فقیه 2سویه است و بخاطر همین 2سویه گی است که احساس آرامش داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید خیمه ولایت مطلقه فقیه را کوچک کرد و باید قدردان آرامش این خیمه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز