خبرگزاری کار ایران

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی شبکه فاضلاب چهار روستای کرمانشاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از اختصاص بیش از12میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی شبکه فاضلاب چهار روستای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مجتبی نیک کردار صبح امروز اظهار داشت: 12میلیارد و300 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت فاضلاب در چهار روستای استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای ساماندهی فاضلاب روستاهای رازیان کرمانشاه، نوریاب پاوه، قوری قلعه روانسر و تمرگ هرسین اختصاص یافته است.

نیک کردار گفت: تخصیص اعتبار اعلامی که از محل کمک به توسعه زیربناهای روستایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تامین شده به میزان 100درصد می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت اهالی و تخصیص به موقع اعتبار اختصاصی پروژه دفع بهداشتی فاضلاب در این روستاها در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

نیک کردار تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه ها از محل خودیاری مردمی تامین می شود، انتظار می رود که حدود 40 درصد در منابع دولتی صرفه جویی گردد.

وی درخصوص نحوه اجرای پروژه های ساماندهی فاضلاب روستایی عنوان کرد: این پروژه ها با مدیریت و مسئولیت دهیاری اجرا می شود که براساس دستورالعمل طرح جمع آوری فاضلاب در مناطق روستایی با مشارکت اهالی، مصالح پروژه توسط دولت، تهیه و هزینه سایر فعالیت های عمرانی مرتبط از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی تامین می شود.

کد خبر : ۳۲۶۴۹۱