خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد

انجام ۳۶۰۰ مورد بازرسی از طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در زنجان

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان از انجام ۳۶۰۰ مورد بازرسی از طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان؛ ابوالفضل عبداللهی اظهار کرد: نظارت فنی کمیته امداد بر طرح‌های اشتغالزایی از مهم‌ترین و موثر‌ترین عوامل در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی است.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی در اجرای طرح‌های اشتغالزایی و همچنین ارائه آموزش‌های چهره به چهره و انجام مشاوره‌های شغلی نقش تاثیرگذاری در تامین اهداف طرح‌های کوچک و زود بازده اجرایی از سوی این نهاد دارد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با باین اینکه ناظران فنی در رشته‌های تخصصی از قبیل کشاورزی، دام، طیور و همچنین طرح‌های تولیدی با کمیته امداد زنجان همکاری دارند، گفت: ناظران همکار با این نهاد بر همه مراحل اجرای فرآیندهای اشتغالزایی از قبیل کسب و کار خرد، مشاغل خانگی اجرایی در سطح شهرستان نظارت دارند.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اینکه از اقدامات کمیته امداد در راستای پایداری طرح‌های اشتغال‌زایی اجرایی بازدید دوره‌ای از آنها است، اضافه کرد: در این زمینه طی سال جاری ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی به عمل آمده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال به صورت دوره‌ای و با حضور متخصصان رشته‌های شغلی به عمل آمده است و نسبت به ارائه مشاوره‌های شغلی اقدام شده است.

کد خبر : ۳۲۵۴۴۲