خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردی کمیته امداد امام استان زنجان

اجرای طرح احسان حسینی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردی کمیته امداد امام استان زنجان از اجرای طرح احسان حسینی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان؛ رضا حسنلو اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته طرح احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی با جمع‌آوری نذورات مردمی در کمک به مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح احسان حسینی توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ اسلامی را از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور عنوان کرد و گفت: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال این طرح در قریب به ۲۰۰ مسجد استان در حال اجرا است، گفت: همچنین در خانه انفاق زنجان نیز این طرح اجرایی می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه امدادگران در خانه انفاق در دو نوبت صبح و عصر آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی هستند، اضافه کرد: سال گذشته ۴۰ میلیون ریال کمک در قالب طرح احسان حسینی نذورات به خانه انفاق اهداد شد.

وی با اشاره به اینکه همه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در خانه انفاق اجرایی می‌شود، گفت: مردم زنجان برای کمک به مددجویان می‌توانند به خانه انفاق مراجعه و طرح‌های مختلف مشارکتی مشارکت کنند.

کد خبر : ۳۲۲۵۶۹