خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت بوکان در گفت‌و گو با ایلنا خبر داد

آغاز به کار هفت پزشک متخصص در بوکان

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: ۷ نفر پزشک متخصص در رشته‌های گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، عفونی، پوست، نورولوژی و کودکان جذب شده و در هفته جاری کار خود را آغاز خواهند کرد.

محمدمقصدحق به خبرنگار ایلنا گفت: با جذب متخصص رادیولوژی مشکل مراجعین به واحد سونوگرافی حل می‌شود هیچ بیماری به خارج از بیمارستان برای این خدمت ارجاع نخواهد شد و حتی توانایی ارائه خدمت به بیماران بیرون از بیمارستان نیز وجود دارد.

مقصدحق افزود: درمانگاه تخصصی در شیفت عصر‌ها نیز با حضور متخصصان در رشته‌های قلب، کودکان، نورولوژی، داخلی، جراحی عمومی و گوش و حلق و بینی دایر می‌شود و بیماران می‌توانند با مراجعه به درمانگاه تخصصی با تعرفه دولتی از این خدمان بهره‌مند شوند.

وی در مورد تعداد متخصصین شاغل در بیمارستان بوکان اظهار داشت: با اضافه شدن این ۷ نفر تعداد متخصصین شاغل در بیمارستان بوکان به ۴۷ نفر افزایش یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد: یک نفر دندانپزشک کودکان نیز جذب شده که در حوزه بهداشت کار خود را شروع کرده که عمده فعالیت این متخصص در زمینه سلامت دهان و دندان دانش آموزان است.

بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان دارای ۱۴۰ تخت فعال و بخش‌های جراحی مردان، جراحی زنان، زایمان، دیالیز، اورژانس، دو اتاق عمل، ICU، CCU، نوزادان، کودکان، داخلی می‌باشد و طرح توسعه آن به ۲۵۰ تختخوابی در حال اتمام است.

کد خبر : ۳۲۴۲۷۹