خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان‌رضوی:

دولت برای همه جناح‌ها بستر مشارکت و حضور در انتخابات را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۳۵

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه برنامه سفر خود به شهرستان کاشمر، در جمع مردم ریوش بخش کوه‌سرخ حضور یافت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در جمع مردم ریوش بخش کوه‌سرخ با اشاره به برکات پیروزی انقلاب‌اسلامی، اظهار داشت: رویکرد انقلاب ما فرهنگی و تحقق ارزش‌های متعالی الهی، دینی، انسانی و عدالت در جامعه است.

وی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون رهبری‌های داهیانه امام(ره)، رشادت و جان‌فشانی شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: توجه انقلاب‌اسلامی به ظرفیت‌های علمی، منابع انسانی و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها، باعث رویش و شکوفایی استعدادهای فراوانی شد که  حاصل آن دانشمندان و نخبگان جوانی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شگفتی‌ساز شدند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار ارائه‌شده از سوی مجامع علمی دنیا، متوسط نرخ رشد علمی کشورمان به مراتب از دنیا بالاتر است و همین موضوع بزرگترین تهدید برای رژیم‌صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دولت اعتقاد به  استکبارستیزی دارد و در این امر متکی بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی در همه ابعاد آن  است، تصریح کرد: باید انقلاب  را تقویت کنیم و این دولت با اطاعت از رهبری در این راستا فعالیت می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی دولت را فراتر از جناح دانست و ابراز کرد: وقتی دولتی رأی آورد بعد از تنفیذ توسط مقام معظم رهبری مشروع و قانونی است.

رشیدیان با تأکید بر اینکه دولت برای همه جناح‌ها بستر مشارکت و حضور در انتخابات را فراهم می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همزبانی مورد تأکید رهبری، حماسه سیاسی دیگری خلق کنیم.   

وی  همدلی و همراهی همه نیروها در اداره کشور را ضروری دانست و گفت: نباید غفلت کنیم که دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل هستند و رمز پیروزی انقلاب اسلامی به فرموده امام(ره) ایمان و وحدت کلمه بود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به وقایع تروریستی اخیر در فرانسه اشاره کرد و افزود: تلاش مذبوحانه دشمنان برای اسلام و شیعه‌هراسی ناکام ماند و دخالت‌های بی‌جای آنان در کشورهای اسلامی و شَر حمایت از گروهک‌های صهیونستی– تکفیری، امروز دامن‌گیر خودشان شد.  

وی حرکت دولت‌ در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را پرشتاب توصیف کرد و گفت: تلاش‌هایی در زمینه توسعه اشتغال، افزایش تولید و تفکیک درآمد دولت ازدرآمدهای نفتی که از سیاست اقتصاد مقاومتی است صورت گرفته  و دستاوردهای خوبی داشته‌ایم.

رشیدیان با اشاره به کاهش نرخ تورم از 40 به 14 درصد و جلوگیری از رشد منفی اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: اهتمام دولت، تامین معیشت مردم، حمایت از تولید و کارآفرینی است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت‌های استان، شهرستان و بخش کوه‌سرخ در بخش‌های کشاورزی، دامداری خدمات و اشتغال گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

وی بر اهتمام دولت مبنی بر توسعه متوازن و رسیدگی به نقاط کم برخوردار و روستایی اشاره کرد و گفت: در همین راستا از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری تسهیلاتی ویژه برای واحدهای مشارکتی تولیدی مستقر در روستا در نظر گرفته شده که براساس آن سرپرستان خانوار روستایی با تشکیل تعاونی توسعه روستایی و معرفی طرح‌های اشتغالزایی خود از طریق فرمانداری‌ها به دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

استاندار خراسان‌رضوی در پایان با اشاره به مناسبت‌های ایام پایانی ماه صفر اشاره و اظهار  امیدواری کرد: بتوانیم شرایط را برای حضور هر چه با شکوه‌تر زائران در اربعین و شهادت امام رضا(ع) فراهم کنیم.

وی گفت: در دهه آخر صفر، سفر به مشهد و شهرهای زائر پذیر از جمله کاشمر افزایش می‌یابد لذا باید آمادگی لازم ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز