خبرگزاری کار ایران

محمد صمدی خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اتاق‌بازرگانی خراسان‌شمالی و چین

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۱۷

تفاهم‌نامه مشترک بین اتاق‌بازرگانی خراسان‌شمالی و چین به منظور تقویت و توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی تقویت و توسعه تجارت و سرمایه گذاری مشترک، فناوری اطلاعات، تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق بازرگانی دو کشور را از جمله موضوعات این همکاری مشترک برشمرد.

محمد صمدی تبادل اطلاعات در جهت منافع متقابل دراقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، آداب و رسوم و نیز پیشتیبانی و ارائه خدمات مورد نیاز هیات‌های تجاری در زمان بازدید و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیات‌های تجاری را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

صمدی اظهار کرد: همچنین طی این تفاهم‌نامه استقبال از حضور بازرگانان به صورت انفرادی، تشکیل شورای تجاری بین دو کشور، اعزام و پذیرش هیات تجاری و بازرگانی به کشور چین و برگزاری نمایشگاه های بین المللی آمده است.

وی بیان داشت: دو طرف طی این تفاهم‌نامه متعهد به تامین مواد اولیه و تجهیزات و ماشین‌آلات نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، راه‌اندازی خط تولید و انتقال تکنولوژی در زمینه برق قدرتی و برق متوسط و صنایع وابسته شده اند.

صمدی یادآور شد: این تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی و هائو هانگ مدیرعامل شرکت جینو الکتریک منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز