خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

بدنبال حضور تمام سلایق سیاسی در انتخابات هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی نشان خواهیم داد که بدنبال حضور تمام سلایق و جریان‌های سیاسی در انتخابات هستیم.

فتاح محمدی چهارشنبه به ایلنا از یاسوج افزود: تلاش برای فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری وظیفه همگان بوده و در این بین نباید از هیچ تلاشی دریغ ورزید.

وی یکی از راهکارهای مشارکت گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای را حضور تمامی سلایق و جریان‌های سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات سالم، رقابتی و صیانت از آرای مردم که حق الناس است در دستورکار قرار خواهد گرفت.

محمدی افزود: فراهم نمودن بسترهای مشارکتی که دغدغه رهبری انقلاب بوده و است مهم‌ترین اولویت ما خواهد بود و انتخابات را باید زمینه‌ای برای اتحاد و انسجام قلمداد کنیم.

وی با انتقاد از برخی درگیری‌ها و نزاع‌های خانوادگی و فامیلی در کهگیلویه و بویراحمد برسرموضوع انتخابات، اظهارکرد: انتخابات باید عاملی برای اتحاد باشد نه عاملی برای تفرقه.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه و پیشرفت نتیجه آرامش و امنیت بوده و در این بین باید از پتانسیل انتخابات در راستای توسعه و پیشرفت بهره برده شود.

کد خبر : ۳۲۱۱۴۶