خبرگزاری کار ایران

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم به گرایش‌های سیاسی مسوولان رای نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۰۳

مردم حوزه کاری وی به گرایش‌ها و جناح بندی‌های سیاسی «رای» نمی‌دهند.

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مردم حوزه کاری وی به گرایش‌ها و جناح بندی‌های سیاسی «رای» نمی‌دهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «احسان دانشی اصل» در آئین کلنگ زنی طرح هادی روستای «دوراه» دهستان سادات محمودی پاتاوه گفت: مردم به صداقت و تلاش مسوولان بویزه نامزدهای انتخاباتی «رای» می‌دهند نه به گرایش‌ها و جناح بندی‌های سیاسی آن‌ها.

وی با بیان ویژگی‌های مردم دهستان سادات محمودی پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد، آنان را مردمانی پرتلاش و باصداقت خواند و اظهارداشت: مردم این دیار مردمی آگاه بوده که فقط به مسوولان دلسوز، پیگیر و خدمتکارشان «رای» خواهند داد.

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی در این دهستان به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب نبوده و نیست.

دانشی اصل، خون شهدای هشت سال دفاع مقدس را عامل توسعه خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم عنوان وخاطرنشان کرد: مردم این دیار همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده و هستند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین با ارزیابی خدمات صورت گرفته دوران وکالت خود در مجلس، بیان داشت: قبل از انتخابات، زمانی به این روستا آمده و طلب آب نمودم و پیدا نشد اما اکنون اگرچه هنوز مشکلاتی هست اما بسیاری از آن مشکلات رفع شده است.

«غلام محمد زارعی» کفت: خدماتی که در دوران وکالت ما در مجلس شورای اسلامی برای این دهستان انجام شده روبه جلو بوده و در تلاشیم سایر مشکلات نیز در آینده رفع شود.

وی از گازرسانی به روستای «دوراه دهستان سادات محمودی» در سال آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: گازرسانی به حوزه سادات محمودی در سال آینده از اولویت‌های کاری ما است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی در زمینه روشنایی معابر این روستا وجود دارد که در آینده‌ای نه چندان دور آن را حل می‌کنیم.

زارعی در ادامه واگذاری یک فضای چندمنظوره ورزشی به جوانان روستای «دوراه» را از دیگر برنامه‌های آینده خود ذکر و تصریح کرد: بهسازی و زیرسازی محورهای ارتباطی این روستا نیز در دستور کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز