خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب کارگزاران در اردبیل

هنوز به جمع بندی نهایی در حمایت از کاندیداهای احتمالی نرسیده‌ایم

سخنگوی حزب کارگزاران استان اردبیل گفت: کارگزاران هنوز به جمع بندی نهایی برای معرفی لیست حمایت از کاندیداهای احتمالی همسو برای انتخابات مجلس دهم نرسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، میر یعقوب عزیز‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای استانی کارگزاران اردبیل در حال بررسی تمامی کاندیداهای احتمالی همسو حوزه انتخابیه در کل استان  است تا بتواند به جمع بندی نهایی برسد و سپس لیست حمایتی از کاندیداهای مورد حمایت را منتشر کند.

عزیززاده با بیان اینکه شورای استانی کارگزاران اقدام به احیای فعالیت شاخه‌های استانی این حزب کرده است افزود: در حال حاضر اعضای شورای شهرستانی بسیاری از شهرستان‌های استان معرفی شده است و مراحل تایید سه شهرستان دیگر نیز در دست بررسی است که در روزهای آینده با تایید شورای استانی فعالیت حزب کارگزاران دراکثر شهرستان‌های استان اردبیل نیز مجدداً شروع خواهد شد.

فرماندار پیشین میانه ادامه داد: جلسات شورای استانی کارگزاران بصورت منظم برگزار می‌شود و سیاستگذاری‌های لازم در زمینه حمایت و عدم حمایت از کاندیدا‌ها در این جلسات بررسی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: کارگزاران برای ارتقای سطح سیاسی کاندیدا‌ها و مدیران اجرایی گام برمی دارد.

عزیز‌زاده با تاکید بر اینکه هنوز به جمع بندی نهایی در مورد کاندیداهای احتمالی همسو برای کارگزاران نشده‌ایم افزود: هرگونه گمانه زنی‌ها در فضای مجازی و محفلی مبنی بر حمایت کارگزاران از بعضی کاندیداهای احتمالی غیر همسو را تکذیب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مواضع رسمی کارگزاران از سوی رئیس شورای مرکزی، دبیر شورای مرکزی و یا سخنگوی این حزب اعلام خواهد شد.

شهردار پیشین اردبیل و سخنگوی حزب کارگران اضافه کرد: کارگزاران بر اساس مواضع اصلاح طلبی و در حمایت از دولت اعتدال اقدام به انتشار لیست خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۱۵۱۲۲