خبرگزاری کار ایران

معاون فنی مدیرعامل شرکت پست ایران خبر داد

رشد ۵۰ درصدی درآمد شرکت پست برای نخستین بار در سال۹۳

معاون فنی مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: برای نخستین بار در سال ۹۳ با رشد درآمد ۵۰ درصدی روبرو بودیم که موفقیتی بزرگ به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری اسماعیل بوداغی عصر امروز در نشست خبری افزود: اگر شرکت پست ایران موفق به پیاده سازی عوامل جذب و نوسازی ایده‌ها و عملیات خود در سه حوزه پست مالی، الکترونیکی و فیزیکی نشود به زودی حذف خواهد شدو به همین خارط است که دولت تدبیر و امید با توجه ویژه به پست آن را در راستای حرکت دراین سه مسیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد و هرگز این بخش را رقیب خود نمی‌دانیم اما شرکت پست هم هرگز خصوصی نخواهد شد چون تجربه این کار د بسیاری از کشور‌ها وجود داشته که همگی با شکست مواجه شده است.

بوداغی افزود: برای پاسخ به نیازهای روز مشتریان از پست ترکیبی استفاده می‌کنیم و سرویس tls را که به گیرنده و فرستنده اجازه می‌دهد در هرزمان از بسته خود و مکان آن مطلع شوند راه اندازی کرده‌ایم.

معاون فنی مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته دولت یازدهم بدهی‌های انباشته شرکت پست تقریبا سربه سر شده است افزود: خوشبختانه ترافیک ما در سال ۹۳ از ۷۳ به ۸۳ درصد رسیده است و برای نخستین بار در سال گذشته با رشد درآمد ۵۰ درصدی روبرو بودیم که موفقیتی بزرگ به شمار می‌آید.

بوداغی همچنین از ادامه کنترل دقیق مرسولات پستی خبر دادو گفت: خوشبختانه آمار قاچاق کالا و موادمخدر از طریق مرسولات پستی کاهش داشته است و همچنین شرکت پست هزینه پست خارجی مرسولات فرهنگی را در سال جاری افزایش نداده است.

کد خبر : ۳۱۳۶۱۷