خبرگزاری کار ایران

نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبرداد.

سیدعلی محمد بزرگواری درحاشیه آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک به ایلنا از یاسوج گفت: فاز اول عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای گازرسانی به این ۲ شهر، اظهارکرد: در فاز اول حدود ۹ کیلومتر شبکه گذاری انجام می‌شود.

نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اجرای پروژه گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی ۴۷ کیلومتر لوله با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

بزرگواری، اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه را ۵۶۰ میلیارد عنوان کرد.

وی گفت: بنابگفته مسوولان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مناقصه فاز دوم گازرسانی به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا سه سال آینده شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی بطور کامل از نعمت گاز برخوردار شوند.

کد خبر : ۳۱۲۱۴۰