خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان

حج نباید تحت هیچ عنوانی تعطیل شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: حج نباید تحت هیچ عنوانی تعطیل شود بلکه باید موانع را به هر قیمتی از سر راه حج‌گزاران برداشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، حجت الاسلام علی روحانی در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه کاشان با اشاره به حادثه امسال حج در سرزمین منا و کشته شدن جمعی از هموطنان اظهار داشت: حج باید به دست کشورهای اسلامی اداره شود.

وی خاطر نشان کرد: باید دست آمریکا و اسرائیل را از حرمین شریفین کوتاه کرد چون امروز دست آمریکا از آستین آل سعود خارج شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه آل سعود خود را خادم حرمین شریفین می‌داند افزود: وقتی عملکرد آن‌ها را می‌بینیم آن‌ها را خائن می‌بینیم نه خادم.

حجت الاسلام روحانی با این سوال که چرا در گذشته امکانات کمتر از امروز بود ولی این اتفاقات روی نمی‌داد ولی امروز که امکانات بیشتری در اختیار است این اتفاقات ناگوار به وقوع می‌پیوندد خاطرنشان کرد: کشور‌های اسلامی باید اتحاد خود را بر سر این موضوع حفظ کنند و نباید از حق خود بگذرند و برنامه ریزی برای گرفتن مدیریت امورحج در مکه را انجام دهند.

کد خبر : ۳۱۲۰۱۸