خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر دادگستری

فاز ۲ واحد تولیدی پلی رود به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بهره‌برداری فاز۲ واحد تولیدی پلی‌رود در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران، با حضور مصطفی پورمحمـدی وزیر دادگستـری، فاز ۲ واحد تولیـدی پلی رود در شهـرک صنعتی شهـدای محمودآباد افتتـاح و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در حاشیه این مراسم گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از شهرکهای صنعتی فعال و پویای استان بوده که دارای ظرفیت مناسب سرمایه گذاری است.

سید مصطفی موسوی افزود: واحد تولیدی پلی رود در سال ۱۳۸۸ با تولید اتصالات آبرسانی، آبیاری و فاضلابی، با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار نموده که درحال حاضر ۱۴۵ نفر در این واحد تولیدی مشغول بکار می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه گذاری در فاز توسعه این واحد تولیدی ۱۰۵ میلیارد ریال بوده که در این فاز برای ۴۵ نفر بصورت مستقیم و ۱۲۰ نفر بصورت غیرمستقیم، اشتغال ایجاد خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: فاز ۲ واحد تولیدی پلی رود در زمینه اتصالات گازرسانی بصورت الکتروفیوژن و لوله‌های سه لایه بدون فلز با تکنولوژی روز است که با بهره برداری این خط تولید، سالانه ۳۰۰ میلیون دلار صادرات به کشورهای ترکمنستان، گرجستان، افغانستان، عراق، سوریه، آذربایجان، ارمنستان و افریقای جنوبی خواهد داشت.

وی تأکید کرد: در فاز اول نیز در زمینه اتصالات آبرسانی، آبیاری و فاضلابی، سالانه ۵۰ میلیون دلار صادرات انجام می‌شود.

کد خبر : ۳۱۱۹۳۳