خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج

شعب اخذ رای آسیب شناسی و تجهیز می‌شوند

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان کرج، از آسیب شناسی و تجهیز شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، رضا عسگری، در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج، گفت: شعب اخذ رای، از نظر میزان دسترسی عموم، تجهیزات و همچنین امکانات ساختمان نظیر سیستم گرمایش در زمان برگزاری انتخابات و برق اضطراری و... مورد بازدید و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه افزود: اجرای برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان کرج در راستای برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه سالجاری مطابق با برنامه‌های زمانبندی شده پیش می‌رود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته‌های مختلف زیر مجموعه ستاد انتخابات شهرستان کرج، متناسب با جدول زمانی پیش بینی شده، وظایف خود را انجام می‌دهند. ضمن اینکه در قالب تیم‌های کار‌شناسی، به آسیب‌شناسی برگزاری انتخابات در سنوات گذشته پرداخته و برای برطرف نمودن نقاط ضعف اجرای انتخابات در گذشته برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی، در ادامه با تاکید بر ضرورت آموزش نیروهای اجرایی انتخابات و نمایندگان فرمانداری گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای اجرایی انتخابات، ضمن کاهش اشتباهات فردی، کیفیت برگزاری انتخابات نیز ارتقاء می‌یابد و برای تحقق این مهم، در نظر داریم دوره‌های آموزشی مورد نیاز را در زمان مناسب برگزار نماییم.

وی در پایان، با مفید و موثر خواندن استفاده از نیروهایی که تجربه اجرایی در انتخابات سال‌های گذشته را داشته تصریح کرد: افرادی که در برگزاری انتخابات عضو نیروهای اجرایی بوده‌اند، به دلیل آشنایی با شرایط پیش رو، می‌توانند در مقایسه با افراد جدید بهتر عمل نمایند. ضمن اینکه می‌بایست نسبت به آیین نامه‌ها و قوانین انتخابات آگاهی مناسب داشته باشند.

کد خبر : ۳۱۱۱۵۶