خبرگزاری کار ایران

با شرکت مردم انقلابی و مجاهد مشهد مقدس انجام شد

تشییع پیکر 24 «مهاجر الی الله» فاجعه منا در حرم مطهر رضوی

کد خبر : ۳۱۰۵۷۲

صبح امروز پیکر 24 تن از جان باختگان فاجعه منا بر دوش مردم انقلابی و مجاهد مشهدمقدس در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) تشییع شد.

به گزارش ایلنا، پیکر جانباختگان فاجعه منا با حضور آیت الله علم الهدی؛ امام جمعه مشهد، رحمانی فضلی؛ وزیر کشور، رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی، معاونان و مدیران آستان قدس رضوی، مقامات کشوری و لشکری و خیل عظیمی از مردم مجاهد و انقلابی مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

در این مراسم وزیر کشور پیش از اقامه نماز میت در جمع مردم عزادار مشهد گفت: از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران این موضوع از مسائلی نیست که به فراموشی سپرده شود.

رحمانی فضلی با انتقاد از عدم همکاری دولت سعودی در حادثه منا با مقامات جمهوری اسلامی ایران و کل دنیای اسلام تاکید کرد: با هشدار سرسختانه مقام معظم رهبری و پیگیری‌های حقوقی به عمل آمده، قسمت اول خواسته‌های ما که بازگشت پیکر جانباختگان این فاجعه بود به عمل پیوست.

لازم به یادآوری است؛ پیکر ۲۴ تن از مهاجران الی الله برای آخرین بار گرد مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) طواف داده شد و در پایان به امامت آیت الله علم الهدی؛ امام جمعه مشهد در صحن جامع رضوی و با حضور هزاران نفر از عاشقان اهل بیت (ع) بر پیکر این عزیزان نماز اقامه شد.

پیکرهای مطهر جان باختگان حادثه منا پس از تشییع در حرم مطهر رضوی برای خاکسپاری به زادگاههای خود فرستاده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز