خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبرداد

واگذاری اداره امور ناحیه صنعتی ایجرود به شرکت خدماتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از تحویل اداره ناحیه صنعتی ایجرود به شرکت خدماتی این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر صیدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون نحوه واگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره امور ناحیه صنعتی ایجرود به بخش خصوصی واگذار و امور مربوط به نگهداری شهرک به آنان محول شد. ناصر صیدی افزود: در این واگذاری‌ها، شرکت‌های خدماتی متشکل از صاحبان واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی تشکیل و مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی را برعهده می‌گیرند.

صیدی تاکید کرد: پیش از این نیز اداره امور شهرک‌های صنعتی اشراق، نوآوران، تخصصی روی، شریف ابهر، خرمدره، هیدج و ناحیه صنعتی طارم به شرکت‌های خدماتی متشکل از واحدهای صنعتی شهرک یا ناحیه واگذار شده بود که با واگذاری اداره امور ناحیه صنعتی ایجرود در مجموع اداره امور هشت شهرک و ناحیه صنعتی این استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان حلقه ارتباطی دولت با واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شمار می‌رود.

شایان ذکر است ناحیه صنعتی ایجرود با ۸ هکتار مساحت جزو نواحی انتقالی از سازمان جهاد کشاورزی است و در حال حاضر دارای ۱۷ واحد بهره بردار با اشتتغالزایی ۱۵۰ نفر است.

کد خبر : ۳۱۰۳۰۳