خبرگزاری کار ایران

دو شهرک گلشهر کاظمیه و پونک زنجان صاحب مدرسه شدند

معاون عمرانی استاندارزنجان، گفت: آموزش و پرورش باید با فارغ شدن از ساخت و ساز‌ها خدمات ویژه آموزشی به دانش آموزان ارایه دهد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، امروزسه شنبه (۷مهر) با حضور مسئولین استان زنجان، بزرگ‌ترین شهرک اقماری زنجان «گلشهر کاظمیه» و پونک صاحب دو باب مدرسه شدند.

جواد رحمتی، معاون عمرانی استاندارزنجان، دراین مراسم، با بیان اینکه درطرح تفصیلی شهرک پونک قرار نبود جمعیتی با این مقدار کنونی در این منطقه ساکن شود، گفت: وضعیت موجود و ساکن شدن این تعداد جمعیت مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آورد و باید فضاهای مورد نیاز و زیرساخت‌ها را تامین کنیم.

رحمتی در این زمینه ادامه داد: آموزش و پرورش باید با فارغ شدن از ساخت و ساز‌ها خدمات ویژه آموزشی به دانش آموزان ارایه دهد.

گفتنی‌ست: شهرک گلشهر کاظمیه زنجان، بعنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های اقماری زنجان است که در سال‌های اخیر بعد از ساخت وسازهای مسکن مهر و ساکن شدن تعداد زیادی از شهروندان زنجان در این منطقه این شهرک ازنبود زیر ساخت‌های اساسی در رنج بود و در این خصوص نبود تدابیر اتخاذ فضا‌ها و مراکز آموزشی، بهداشتی درمانی، فضاهای رفاهی تفریحی و تجاری بیشتر مردم و شهروندان را آزار می‌داد که در حال حاضر مسئولین استان زنجان در راستای تکمیل بهتر از پیش زیر ساخت‌ها ی این منطقه و تاسیس فضاهای آموزشی، تفریحی، تجاری و... درصدد ارائه خدمات مطلوب به اهالی این شهرک بزرگ شرق زنجان هستند و به نظر می‌رسد آستینهای همت را بیشتر از پیش بالا زدند.

کد خبر : ۳۰۸۹۷۵