خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح ملی ارمغان مهر صورت گرفت

توزیع ۵۴۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند اهوازی

رییس جمعیت هلال‌احمر اهواز گفت: بسته‌های نوشت‌افزار ویژه دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی به ارزش هر بسته پانصد هزار ریال تهیه و در بین این دانش آموزان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  سید فتح اله هاشم نژاد تصریح کرد: با حمایت داوطلبان و خیرین جمعیت، تعداد ۵۴۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش دویست و هفتاد میلیون ریال در قالب طرح ملی ارمغان مهر،  تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر اهواز توزیع شد.

وی عنوان کرد: ارمغان مهر، طرحی است که هدایایش فارغ از چه و چگونه بودنشان، دانش آموزان محروم را مهربان‌تر می‌کند برای شروعی متفاوت با نگاهی متفاوت به جمعیت هلال‌احمر و فعالیت‌های انسان دوستانه‌اش.

هاشم نژاد با اشاره به برنامه‌های دیگر این طرح افزود: با توجه به  اهمیت سلامت دانش آموزان، گروه‌های بهداشتی و درمانی این جمعیت با اعزام به مدارس، ضمن معاینه آن‌ها به ارائه آموزش‌های بهداشتی و خدمات درمانی لازم به این عزیزان اقدام کردند.

وی در پایان گفت: این طرح تا پایان مهر ادامه خواهد داشت و خیرین می‌توانند با مراجعه حضوری به جمعیت هلال‌احمر اهواز واقع در بلوار فلسطین جنب پل لشکر و یا تماس با شماره تلفن ۶۱۳۳۳۳۵۰۵۳ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر : ۳۰۸۵۸۵